Tuesday, October 14, 2008

Dalam Delima


Huhuh minggu amai dalam delima mai asai ya .. minggu tok meh aku mri keputusan besai dalam pegidup aku. kini ka tuju idup aku udah tok. kerja ... sumua mensia akan kerja dalam dunya tok (melainkan ya ada alu nemu ngaga duit tang temu ku alu bedau bc mensia baka nyak hihi)

maya minggu tok aku di offer dua kerja dalam minggu yang sama. dua2 aku minat dua2 mai pemulai pemisi cukup. siti di bukit jalil (Taman technology park) ngau siti semak ngau KLCC.

ya ka bukit jalil nya mayby kitak nemu company nya. Enti nadai company nyak boring mai asai ya meda TV bak malaysia tok enti ngarap ka stesen TV ya ka biasa. jalai kerja ya shift, 2 ari kerja tan rotate mayuh benifit ka di beri ya ngagai staf enti kitai ngau ya. kerja ka ditawar ya ngai aku pan sigi bisi sangkut ngau utai dpelajar aku ngelama tok. tapi enti bisi pro mesti juak bisi contra ya juak nda. enti aku kerja ngau company tok pluang aku ka pulai ka menua asal aku sigik nadai ngau mungkin aku terpaksa ngorbankan masa aku begulai ngau bala family ku, mama ku , myadi ku dikl gau bala kaban ku ka bukai laban ya mmerlukan aku kerja dalam shif.

ya ka siti gik ya memang kerja yang agak rumit laban aku nadai pengalan dalam bidang tok (perbankan) tapi sidak nyanggup meri aku training gau tunjuk ajar. Gaji ya pan agak bulih tahan gak bagi ka nadai pengalaman aku laban ka bedau kala kerja. aku cuma kerja maya jam office hour ngau bc ot serta mayuh gik benifit ka bukai. maslah ya laban aku akan betemu gau mayuh macam ulih gau ragam mensia. dalam comunication skill aku agik bedau entu manah enti bejako dalam formal. enti bjako ngena leka jako iban engka gak nyamai nemu gak ngelintong hihihi..

bendal meh aku berunding dalam ngenag tok .. ngarap petara merning mincing stiap keputusan aku ambik udah tok. amen...

1 comment:

YourFriend said...

Pilih manah2 meh Doom.Tapi nti keja syif jarang2 la kitai ulih betemu ga.he heh he...:)